dinsdag 28 september 2010

Friday Sketchers 121

Ik ben verliefd op het nieuwe papier Pyrus van Basic Grey. Vandaag dan ook weer een kaartje waarbij ik dit papier gebruikt heb. De sketch is van Friday Sketchers en ik vind hem geweldig. Ik zal deze ook zeker nog vaker gaan gebruiken. De stempel van vandaag is van The Greeting Farm en ze heet Anya.


Ik heb haar gekleurd met de Copics en de volgende kleuren gebruikt:
Jasje: B93-B95-B97
Rok: YR02-YR04-YR07
Gezicht: E50-E51-E53-E93
Haar: E33-E35-E37-E29
Sjerp: W1-W3-Y21

Ik heb nog een detailfoto van het kleurwerk:












Het kant dat ik gebruikt heb, komt uit de oude doos met kantjes van mijn schoonmoeder. Leuk om in te duiken al die oude stukjes lint en kant.

Fijne avond verder,
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Marjolein. Ben via het blog van Friday sketchers bij jou terecht gekomen.
    Het papier wat je hebt gebruikt is echt heel mooi. ben ook je volger geworden hoor. Misschien vind je het leuk om mijn blog ook eens een bezoekje te brengen.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje geworden, Marjolein. Papier is ook mooi inderdaad. Kom op het moment zelf niet aan kaartjes maken toe maar hoop toch binnenkort weer te beginnen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n leuke kaart, en zo mooi ingekleurd!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen