vrijdag 19 november 2010

Huwelijksjubileum

Vorige week heb ik een kaart gemaakt voor mijn oom en tante die 25 jaar getrouwd waren. Ze gaven dat weekend een brunch. We hadden met zijn allen een cadeau gedaan, maar ik wilde toch niet met lege handen komen. Vandaar de kaart.





















Het papier is van Basic Grey Capella. De ring is een stans van Joy Crafts. Het zilveren lint heb ik op de markt gekocht. De ovale stans waar de tekst op staat is van Nellie Snellen.

Ik wil met deze kaart meedoen met de volgende challenge:
- Simon Says Stamp: Sparkle

Prettig weekend!
Marjolein

1 opmerking:

  1. Lovely card Morjolein, love the beauitful Capella papers and gorgeous details, I especially like the silver lace.

    So glad you could join us in the Simon Says Stamp challenge.
    hugs Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen