zondag 6 maart 2011

Mannenkaart

Hoi allemaal,

Zo weer eens een mannekaart gemaakt. Vaak als ik een verjaardag heb, ga ik door mijn doos met kaarten en dan overheerst toch het paars en roze. En dat vind ik toch echt niet kunnen voor een man.

Afgelopen week had het kaartenmaakvirus mij opeens weer te pakken. Deze kaart zat al helemaal in mijn hoofd (inclusief papier) voordat ik hem ging maken. Hij was dan ook eigenlijk zo klaar, het kleuren kostte nog de meeste tijd.


De stempel heb ik afgelopen week bij Doe@ding gekocht. Het is een stempel uit de Laurence collectie van Stampavie. Ik heb hem gekleurd met de Copics in de volgende kleuren: B93-95-97, YG21-23, E13-15-27, E35-93, Y13-15, YR18, C1, W5 en de Spica glitterpen. Best veel kleuren vind ik voor één zo'n plaatje.

Het papier is van Basic Grey Marjolaine. De brad is een stitched brad uit diezelfde collectie. Ik zie alleen net dat er een hele grote schaduw van die brad op de foto zit, ach dat lekkere zonnetje heeft ook z'n nadelen.
De tekst komt uit een Hero Arts set. Ik heb hem gestempeld op een Spellbinders label, waar ik een lintje doorheen geregen heb.

Nou, ik ga nog even van het lekkere zonnetje genieten voordat ik morgen weer aan het werk moet.

Groetjes,
Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Marjolein en een schattige stempel. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en stoer kaartje! Leuk met de brad in dezelfde stijl als het papier!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stempel is helemaal super! De kaart doet de rest. Erg leuk dus. Werk ze de komende week.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marjolein.Leuk papier. Ik heb een leuke candy op mijn blog, doe je mee?
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen