maandag 13 juni 2011

Trouwkaart

Hoi allemaal,

Aankomende vrijdag trouwt de broer van mijn schoonzusje. Dat vraagt natuurlijk om een kaart.


Het papier van deze kaart is van My Mind's Eye Lime Twist, echt superleuk papier dat ik de komende tijd nog vaak zal gebruiken. De stempel is van een setje bij de witte boekhandel vandaan, daar hebben ze tegenwoordig ook de leukste knutselspullen. Gekleurd heb ik natuurlijk weer met de Copics. Verder op de voorkant nog 2 chipboard figuren met harten van BoBunny.


Aan de binnenkant heb ik een hart doily gebruikt en 2 gestanste harten van Marianne Design. Verder met Nestabilities nog een ovaal gestanst voor de boodschap.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
- My Mum's Craft Shop Challenge: #9 Punch it
- Papertake weekly challenge: Anything goes

Nu, morgen weer aan het werk na een lang weekend. Tot snel,
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk dat je er ook weer bent en dan gelijk weer met zo'n mooie kaart. Superssss.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein, stikleuke kaart zeg; die zullen ze zeker waarderen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, ook weer in blogland na je borduuruitspatting (knap hoor om dat project ook gelijk af te maken: is bij mij vaak een tig-jarenplan)?! Mooie kaart heb je gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen