woensdag 29 december 2010

Massa productie

Hè hè, even uitblazen.... Heb gisteravond en vandaag in totaal 20 kaartjes gemaakt, vandaar massa productie. Vanaf 1 januari ga ik naar een nieuw team op mijn werk. En gisteren bedacht ik dat het toch wel leuk zou zijn om mijn oude team te bedanken voor de gezellige tijd en goede samenwerking. Dat moesten dus dank je wel kaartjes worden en wel 20 stuks.

Ik heb ze wel eenvoudig gehouden en dus geen stempels gebruikt die ik moest kleuren. Centraal punt op iedere kaart is de tekststempel Heel erg bedankt. Hiernaast vooral gebruik gemaakt van stanzen en gekleurd papier om de kaartjes af te maken.




















Van de laatste serie heb ik geen overzichtsfoto, maar hier dan wel de 2 mooiste uit de reeks wat mij betreft.



Nu moet ik ze vanavond alleen nog schrijven, zodat ik ze morgen op mijn laatste werkdag van dit jaar kan achterlaten.

Fijne avond allemaal,
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Marjolein; ondanks dat het simpele kaarten zijn vind ik ze schitterend en als je er dan 20 moet maken heb je er toch nog wel flink wat werk aan!! Maar je collega's zullen het zeker waarderen! Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele serie met mooie kaarten!
    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2011!!!

    Groetje sGreet

    BeantwoordenVerwijderen