woensdag 28 september 2011

Sketch Saturday kerstkaart

En alweer een kerstkaart klaar, dat scheelt straks weer aan het eind van het jaar. Ik weet van vorig jaar nog dat ik eind november echt geen kerstkaarten meer kon zien, vandaar dat ik het wat beter probeer te spreiden.


Het papier van deze kaart komt uit een 6x6 blokje van Teresa Collins dat in de laatste Cardkit zat. Ook de buttons komen uit de kit. De afbeelding komt uit een kerstset die ik deze week bij de Trekpleister vond. Leuke set om de collectie aan te vullen en je betaalt ook niet de hoofdprijs. Verder nog wat gaas (of hoe je het ook wil noemen) uit de Cardkit gebruikt.

De kaart is gemaakt naar de schets van Sketch Saturday en doet dus ook mee met de challenge daar: Sketch Saturday Sketch # 174

Groetjes,
Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Oh what a cutie! I love that adorable image :)
    Thank you for joining in our sketch saturday challenge this week.
    Did you know that we have a DT call at the moment?
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is super en ik heb ze ook, die stempels, helemaal geweldig.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute card! :) Little reindeer is absolutely adorable :)

    Thanks for joining at Sketch Saturday :)
    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen